Heissan! Olemme pariskunta Pieksämäeltä. Halusimme aloittaa yhteisen blogimme. Teemme pienen esittelyn, että keitäs myö ollaa. Olen Sofia ja olen ammatiltani kodinhuoltaja ja olen tehnyt siivous alan tehtäviä. Harrastan aikuisten väritys kirjojen värittelyä, lenkkeilyä, kuvaamista ja siinäpä ne olikin. Seuraavana paremman puoliskoni esittely. Hei olen Miika ja ammattini on ympäristönhoitaja. Olen valmistunut siis ympäristönhoitajaksi tämän vuoden (2022) keväällä. Harrastan sääpäiväkirjan täyttämistä, lenkkeilyä ja kuvaamista. Siinä olisi meistä jonkinlaista tietoa. Se, miksi aloimme tekee blogi päivityksiä, niin meitä kiinnostaa tutustua uusiin paikkoihin ja haluamme nähdä maailmaa ja jakaa tietoa ja samalla kertoa missä olemme käyneet. Jaamme myös kuvia kirjoitustemme yhteyteen, niin pääsette näkemään kaikkee mielenkiintoista. Olkaatte kuulolla. ~Sofku ja Miika~

Sofia%20ja%20Miika%20part.%206.jpg